Драга децо,

Одлично сте вежбали у протеклом периоду.  Прве петице уписане су пре пандемије, а друге ћемо уписати на крају априла. Узећу у обзир  и одговоре на Маријин задатак везано за спортску игру- рукомет.

Први задатак за ову недељу су „наше“ вежбе – вежбе снаге, које ћете радити природним оптималним темпом.

Други задатак је гледање кошаркашких утакмица преко тв екрана или снимака са јутјуба, бирајте.

Физичко вежбање је саставни део културе човека. Људи себе оплемењују, култивишу и усавршавају физичким вежбањем. Дакле, не изграђујемо само телесне способности већ и дух. У вежбању се најбоље види повезаност тела и духа. Каже се ,,У здравом телу, здрав дух“ што значи да вежбајући у школи и код куће утичемо на развој наше личности.

Физичко вежбање има прави смисао тек онда ако представља вредност за

тебе лично.

Задате вежбе су:

1. трбушњаци- 2 пута по 20 понављања

Пауза 10 сек

2. леђњаци     -1 по 20 понављања

3. леђњаци     -1 по 10 понављања наизменично лева нога и десна рука

Пауза 15 сек и гутљај воде

4. у упору на рукама(планк)- издржај 20 сек

Пауза 5 сек и гутљај воде

5. у упору на рукама(планк)- наизменично подизање леве па десне ноге 10

понављања, (бројимо само десну ногу).

Пауза 10 сек

6. у упору на подлактицама- издржај 20 сек

Пауза 10 сек и гутљај воде

7. получучњеви- 2 пута по 20 понављања

Пауза 20 сек и гутљај воде

8.искораци- 2 пута по 10 понављања десном па левом ногом( бројимо само десну ногу)

Пауза 10 сек и гутљај воде

9. бочни искораци- 2 пута по 10 на десној нози у страну , затим на левој нози

Када завршите следи  прање руку и туширање.

 

Слушајте своје родитеље и видимо се ускоро.

Пуно поздрава од наставнице Сање Милојевић

Author

Zoran Čučković

Leave a Comment

Your email address will not be published. Marked fields are required.