Поштовани родитељи,
Драги ученици 6 /1, 2, 3 ,4
Надам се да сте добро и да вежбате. После загревања и разгибавања одрадићете једну серију вежби у трајању од 30 секунди са паузом између вежби 15 секунди. Чим завршите последњу вежбу измерите свој пулс(број откуцаја срца у току једног минута). Ако се не осећате добро ,прекините вежбање. Ако нисте имали проблема са вежбама урадите још две серије ,паузе између серија нека буду 60 секунди.На крају урадите истезање.
Вежбе:
1. Високи скип у месту 30 секунди ,па пауза 15 секунди
2. Jumping Jack 30 секунди, па пауза 15 секунди https://www.youtube.com/watch?v=c4DAnQ6DtF8
3. Планинар 30 секунди ,мерење пулса https://www.youtube.com/watch?v=nmwgirgXLYM
Упутство за мерење пулса : https://www.youtube.com/watch?v=SpWlszid3JA
Пулс можете мерити за 15 секунди па тај број помножите са 4 и добијете број откуцаја у минути,или 20 секунди па множите са три, или једноставно мерите цео минут.
Задатак :
1. Колики је ваш пулс чим се пробудите?(кад се пробудите у седећем положају измерите пулс)
2. Колики је пулс после прве серије вежби?
Ваше одговоре ми шаљете на мејл marija.zivanovic@skolaikg.edu.rs
до 17.4. 2020.године.
Будите ми здрави и активни
Наставница
Марија Живановић

Author

Zoran Čučković

Leave a Comment

Your email address will not be published. Marked fields are required.