Драги седмаци,
стигли смо до краја 6. лекције. Ваш следећи задатак је радна свеска и
то 72, 73 и 74. страна.
– 25. задатак прескочите,
– у 26. задатку треба да допуните реченице присвојним члановима (у
дативу) и то: sein-његов/а, ihr-њен/а. Водите рачуна о томе да
промените члан у односу на именицу која следи иза њега. То значи да ће
у дативу бити seiner, ihrer ако је именица женског рода, односно
seinem, ihrem ако је именица мушког или средњег рода.
– У 27. задатку треба да допуните текст такође са присвојним члановима
unser/e-наш/а и euer/eure-ваш/а.
– У 28. задатку треба да одговорите на питања користећи присвојне чланове.
– У 29. задатку треба да допуните реченице присвојним члановима. Сви
чланови долазе у обзир.
– У 30. задатку треба да попуните реченице понуђеним присвојним члановима.
– 31. задатак прескочите.
У прилогу ћете добити присвојне чланове промењене по падежима да бисте
се лакше снашли са домаћим задатком. То препишите у своје свеске.
Као и до сада треба да савладате вокабулар везан за ту лекцију. Он се
налази у радној свесци на 74. страни. Преведите речи уз помоћ онлајн
речника https://www.crodict.com/ и научите их. Ако вам нешто није
јасно или имате недоумице слободно питајте као и до сада.
П. С. Уколико неко жели може да направи презентацију у вези са темом
Ваксрс у Немачкој. Радили смо на часу текст из уџбеника тако да се
можете послужити њим, као и интернетом. Нагласићу да ово НИЈЕ обавезно
и није домаћи већ ко жели. Код презентације је битно да су ВАШЕ
реченице а не са интернета. Није битан квантитет већ квалитет. То
значи да не очекујем превише текста, реченице нека буду просте и
кратке али ми је битно да су ваше. Презентације ће бити оцењене.
Копирање са интернета нећу уважити. Презентације шаљете на мејл:
milena.kicovic@skolaigk.rs
Рок за овај домаћи је среда 22. 04. 2020. Исто важи и за презентацију.
Срдачан поздрав,
Милена Кићовић