Драги ученици,
поновићемо природне бројеве и дељивост.
Присетите се особина основних рачунских операција.
Које рачунске операције имају предност (приоритет)?
Како се одређује непознати сабирак, умањеник, умањилац, чинилац, дељеник и делилац?
Који су знаци неједнакости и у ком случају се знак неједнакости мења код решавања неједначина?
Сетите се појма скупа, уније, пресека и разлике скупова.
Приказивање скупова Веновим дијаграмом.
Поновите правила дељивости збира и производа.
Правила дељивости бројем: 2, 5, 3, 9, 4, 25 и декадном јединицом.
Који бројеви су прости, а који сложени?
Како растављамо на просте чиниоце сложени број?
Како се одређује НЗД, а како НЗС?
Послужите се уџбеником и збирком.
Урадите поново Тест 1 са 44. и 45. стране и Тест 2 са 46. стране.
Нека вам ово буде вежба, не треба да шаљете рад.
Могу ако желе да пошаљу ученици који су се пријавили да одговарају.
Можете да питате вашу наставицу ако и даље не знате нешто да решите.
Све вас пуно поздравља ваша наставница.